Omlouvám se za lehce bulvární titulek, ale jak jinak upozornit na příležitost, díky níž můžete prodejem své nemovitosti vydělat navíc 210 tisíc. Bez výrazného úsilí, námahy a velmi rychle. Přečtěte si příběh, který se týká možná i vás. Pojďme na začátek…
Nepovedený začátek
Mladí manželé se rozhodli prodat svůj třípokojový byt v Ostravě a splnit si sen o bydlení v rodinném domě. Obrátili se na realitní makléřku, která jim navrhla prodejní cenu, pořídila fotografie a připravila inzerát. Výsledkem celého snažení byla velmi průměrná prezentace jinak zajímavého bytu, tmavé a nic neříkající fotografie a cena 1.290.000,- Kč. Takto se byt nabízel dva měsíce. Za tu dobu se ozvalo pár zájemců, ale požadovali slevu, na kterou majitelé logicky nechtěli slyšet. Manželé se rozhodli pro ukončení spolupráce a na internetu našli mou prezentaci. Stačilo pár telefonátů a spolupráce mohla začít.
Pojďme do práce, home staging, fotografie…
Na první schůzce jsem zjistil, že byt není vůbec tak špatný jak v původní prezentaci vypadal. Byt jsem důvěrně znal, protože jsem v něm prožil velkou část dětství :-). Majitelům jsem představil plán prodeje, vysvětlil výhody exkluzivní smlouvy a podmínky spolupráce a majitelé jej přijali. O víkendu jsme se dali společně do práce!
- Home staging – Uklidili jsme byt, odstranili přebytečné doplňky a nábytek, poté jsme rozmístili dekorace, závěsy a záclony, ložní prádlo a přehozy, polštáře, květiny a obrazy. Zkrátka jsme vytvořili prostor, který je na první pohled atraktivní a osloví zájemce.
- Profesionální fotografie – Připravil jsem si svůj fotoaparát, který je vybaven širokoúhlým objektivem a byt jsem nafotil. Profesionální podobu dodal fotografiím grafik. Výsledkem jsou atraktivní fotografie, které zaujmou na první pohled.
- Půdorys bytu – Vytvořil jsem půdorys bytu včetně okótování místností, pro zájemce jsem zajistil maximální informace.
Kvalitní práce makléře = vyšší prodejní cena
Připravil jsem poutavý inzerát s kvalitními fotografiemi a po mém doporučení jsem zvýšil nabídkovou cenu. Výsledek? Během prvních dvou dnů jsem měl desítky emailových dotazů a telefonátů se žádostí o prohlídku. Domluvil jsem dva prohlídkové dny, kdy jsem se zájemcům celé odpoledne věnoval. Předal jsem jim veškeré informace k bytu, informoval je o možnostech financování a způsobu rezervace bytu. Díky této strategii se mi podařilo prodejní cenu zvýšit na konečných 1.500.000,- Kč! Oproti původní nabízené ceně získali majitelé za byt o 210 tisíc víc a to se vyplatí.
Každý makléř má jiný způsob práce a jiné výsledky. Já pracuji vždy ve prospěch klienta, protože věřím, že spokojený klient = reference a další obchody. Bonusem jsou přátelské vztahy a dobrý pocit, když vidíte spoustu lidí, kterým jsem opravdu pomohl. Například k tomu, že si může splnit svůj sen o bydlení v novém rodinném domě.
Chcete se stát mým spokojeným klientem? Kontaktujte mě.
Jak mou práci hodnotí klienti?
Moc doporučujeme realitního makléře za jeho profesionalitu, pečlivost a především rychlost. Byt jsme nemohli dva měsíce prodat, jelikož nás předchozí realitní společnost poškodila, co se týče nekvalitních fotografií a neprofesionálního přístupu. Pan Moravec nám ale pořídil luxusní fotografie a samozřejmě s tím spojený home staging.
Během týdne jsme měli byt prodaný a navíc o 210 tisíc korun více než za cenu kterou nám ji chtěla prodat předchozí realitní společnost. Moc děkujeme a určitě všem doporučujeme.
Marie Tichá
Ostrava