Marketingový plán při prodeji nebo pronájmu nemovitosti je takovou třešničkou na dortu. Už víme, že pro rychlý prodej/pronájem za co nejvyšší cenu je důležité postupovat krok za krokem:

  1. Analýza tržní ceny
  2. Home staging - příprava nemovitosti
  3. Profesionální fotografie
  4. Videoprohlídka nemovitosti

Výsledkem je nemovitost se správně nastavenou cenou, atraktivně prezentována zájemcům. Mám s půlky vyhráno, ale k čemu nám je fantastická propagace, když se o nemovitosti nikdo nedozví? Proto Vám vypracuji marketingový plán na míru konkrétní nemovitosti. Řekneme celému světu, že nabízíme fantastickou nemovitost.

Inzerce nemovitosti

Jakmile napíši poutavý inzerát a přidám profesionální fotografie doplněné o videoprohlídku, je inzerát připraven. Inzeruji na cca 20-ti placených portálech. Konkrétně Sreality.cz, eurobydlení.cz, REALITYMORAVA.cz a mnoho dalších, včetně firemních stránek ostravskárealitní.cz. Samozřejmostí je pravidelné TOPování, které zaručí, že inzerát bude stále na viditelném místě. Inzercí jsem schopen pokrýt 90% trhu.

Facebook a Instagram reklama

Díky profesionálním fotografiím a videu získáme tisíce uživatelů této nejrozšířenější sociální sítě v České republice. Konkrétním cílením na ženy a muže, věk, vzdělání nebo lokalitu jsme schopni oslovit konkrétní uživatele, kteří se zajímají o bydlení nebo hledají byt či dům. Je to další forma prezentace a odlišení se od konkurenčních nabídek. Jedině tak můžeme z inzerované nemovitosti udělat exkluzivní, žádanou nabídku.

Internetové stránky

Objednám a připravím Vám internetové stránky pro konkrétní nemovitost, například pro rodinný dům v Ostravě. Díky optimalizaci na ta správná "klíčová slova" ve vyhledávačích Google a Seznam podpoříme návštěvnost a získáme nové zájemce. Samozřejmostí je podpora pro mobilní telefony a tablety. Vlastní webové stránky pomáhají posílit důvěryhodnost nemovitosti a zvyšují její hodnotu.

Reklamní plachta

Zajistím vám výrobu a umístění reklamní plachty, ať už prodáváte byt, dům nebo pozemek. Plachta NA PRODEJ osloví převážně místní zájemce, kolemjdoucí, sousedy a známé, kteří nad koupí nemovitosti původně nemuseli vůbec přemýšlet, ale líbí se jim právě konkrétní místo. Reklamní plachta je výborný nástroj pro podporu prodeje.

Chcete marketingový plán na míru? Kontaktujte mě.